Saturday, March 21, 2009

Hari ini last programme MRC...YeeeeHa~

Awal sem ni, aku pernah nak resign dari MRC kerana terlalu sibuk dengan aktiviti-aktiviti S-DEV. Malangnya, principal aku, Cikgu Sabariah hanya boleh melepaskan aku jika ada pengganti untuk jawatan yang disandang sekarang, International Affairs Bereau. Tak sampai hati nak suruh orang ambil jawatan ni disebabkan beberapa perkara.

Aku terfikir untuk melepaskan jawatan ini kerna 'CGPA' last sem ada sedikit jatuh. Ingat hanya diri ini yang tak mampu tuk membahagikan masa antara aktiviti dan belajar, rupanya dari 11 MRCs yang lain CGPA 10 MRC yang lain pun jatuh. Jadi, aku kekal sebagai MRC untuk sem ni sahaja. Next Sem new faces will take over MRC for another one year.


Dan hari ini merupakan program last untuk sem ni. Dari Sport Carnival, Zikrul maut festival, lawatan ke rumah anak yatim bla bla bla..sampai lah ke sewing class. Dah abis..


Gembira + Sedih. Sedih lepas ni mungkin aku dah tak berpeluang tuk bekerja dengan MRC yang lain. Sejujurnya, aku akui yang mereka sangat hebat dalam merealisasikan sesuatu program.


Thumbs up girls...(n_n)

Salam~







1 comment:

hasni said...

salam jay..aku mcri2 blog ko ni..akhrnya,ko smpai dl blog aku..hehe..nt i link ya u pnya blog..skang xleh r nak add blog list....xtau npa...geram aku..huh!!!