Friday, March 20, 2009

Dah nak masuk 'ScaRy' Month

Dah nak masuk bulan April. Bulan yang paling menakutkan.

saya takut kerna:

1. Final exam 6,7,9,14,15 April

2. Nak balik ke rumah. patutnya aku gembira tapi ada sedikit takut. Takut apa? Takut mak aku kata aku makin 'GEMUK' hehe.

3. Takut nak trima call dari adik-adik aku. Ni cerita pagi tadi aku terima. Selalunya sebelum aku balik, adik aku Ilah dan Syafiq kerap sangat telefon. Bukan nak tahu aku sihat ke tak, tapi nak pesan barang-barang nak bawak balik nanti haha..
Dulu aku pernah balik dengan tangan kosong, Ilah dan Syafiq "Nda beli papa ka dari KL?". Ingatkan dorang rindu aku hehe..Sejak dari tu, aku selalu beli something dari KL, kalau bukan barang, aku mesti bawak makanan..

Main Target this sem nak bawak balik:

Bg Wan : Jubah. (yang ada topi kat belakang tu. Nama pun aku tak tau. Suka tgk org pakai ja)
Ilah : Perfume tp mcm tak jd je. Still tggu call dr Ilah..RoGer! (yang murah2 dah la. Dia yang cakap eh =)
Syafiq : Beg galas (hadiah birthday 6/4/2009). Dia kata nak yang ada style sikit. trend budak skrg. Aku manalah tau. Aku tgk bdk2 uia ni bawak beg silang je. We'll see..
Utk mak n ayah: Buah Berangan (mereka sangat suka makan buah ni)
Utk Kak ann n Abg Im: unknown lg...

Nak beli semua ni kena inccur cost. Segan pulak minta dari FAMA hehe. Soalannya, bila masa aku nak beli?? Arghhhhh....


salam~

No comments: