Friday, March 20, 2009

Balik Sabah nak makan ape eh?


Pagi tadi adik aku call.

8.30am
Ilah: Assalamualaikum...uiii,tidur lagi ka?
Me: Wslm. Nda la, lama suda bangun. Napa? (walhal aku baru bgn hehe)
Ilah: Nda da papa, mau bagitau mak buat makan-makan di rumah. ada laksa penang dan terengganu.
Me: SEDAPNYA~ala ilah,suruh la mak tggu kadek balik.
Ilah: Mau tunggu kadek balik, mati kebuluran la kami semua bha haha

...

Dua minggu lepas, adik aku call. Nak bagi jelez yang dorang tgh makan udang harimau masak merah....emmmm,sedapnya~ Rindunya nak balik~

Lepas dari tu, aku nak suh mak aku masak banyak makanan termasuklah
  • Nasi Minyak
  • Laksa Penang
  • Laksa Terengganu
  • Udang masak merah
  • Siput Masak Lemak

emmm...yam2~

Banyak lagi sebenarnya. Tapi tunggu~

(pasal tu lah kalau balik rumah aku tak penah terfikir nak diet. Dah la cuti UIA sekejap2. Ape lagi aku pulun la semua hehe)


salam~





No comments: