Wednesday, December 30, 2009

Bila perempuan bershopping...

Salam

Bila perempuan bershopping
Anak laki semua tinggal belakang
Depan mata hanya nampak barang
Tapi jangan lupa waktu sembahyang...

hehe

Saja nak cipta pantun tak jadi. Tahun 2009 dah nak berakhir. Jadi sales pun dah nak berakhir. Pergi sana, 50%. Pergi sini, 70%. Pergi situ, 80%. 100% xda pulak?
Kalau ada 100%, lama dah aku pegi. Sebelum bukak, aku akan tunggu di depan pintu.
Tapi dengan syarat, barang2 kena berkualiti. =)
(ceh, demand pulak)


Ni hanya gambar hiasan. Time Happy Hour kat Jusco Mid Valley. Nasib baik beg2 tu bukan choice aku. (Jimat duit he~)

Esok dah 31/12/2009. Lusa dah masuk new year.
Makin meningkat umur, makin banyak benda kena fikir.
Study + Work + Kawen (hihi)
Yang paling sedih, ni tahun terakhir aku di UIA. Nanti semua dah ada haluan masing2.
Mesti tak best =(

Hidup mesti di teruskan...
Azamku masih lagi tersemat di jiwa.
Hanya aku dan Dia tahu.
Semoga Allah permudahkan segala urusan.
Amin~

Salam
M.Ami
11.29pm

No comments: