Friday, December 19, 2008

Hari yang paling S.E.D.I.H

Hari ni kene check out LIDV and then kene check in room. Hari ni sangat-sangat sedih =( coz aku kene dua saman dari office. Aku tak kisah sangat kene saman, cuma sebagai MRC, ak kene lecture gle2 lecture dari office. Sedih memanglah sedih tapi nak wat camna, aku bukan seorang yang 'skema' ikut 100% rules and regulation UIAM. Aku pun manusia, biasalah wat salah. Minta maaf sangat2 kak Ja (presiden MRC) coz ak tgk dia yang marah sgt pasal rice cooker tu. Pasni aku tak wat lagi, tp ak tak brani janji =)
After this, i realize yang ak tak layak jd MRC. This is my last semester being MRC. Saje nak ubah angin bukan pasal dah fed up eh, nak masuk lain pulak, tak nak terikat senang ckit. Nak luaskan pengalaman, kalau asyik duduk tampuk yang sama, tak nampaklah realiti dunia. We'll see....

Tiba masa untuk ku pergi

Melangkah pergi dari sini

Tak terlintas di hati ini

Untuk menyakiti hati kamu lagi

MRC tetap di hati

Tiada pengganti

Maafkanlah sahabat

Tempatku bukan disini

(n_n)

~salam 09.50 pm~

3 comments:

NFPA said...

thats mean ak pun di fined..xpe jihah,,try dulu sem ni utk MRC:)

Adiylia Majid said...

"Pasni aku tak wat lagi, tp ak tak brani janji"

haha..

Miss H E L A N G said...

haha...besa lah manusia aniz!!