Friday, August 28, 2009

24/8/2009 - Kisah di Hari Lahir ke 22

24 0g0s 2009
Tarikh bersejarahku
Pengulangan imbasan refleksi diri kian berubah
Aku semakin dihentam dengan pelbagai
cabaran
dugaan
dari segi mental fizikal
dari segi rohani dan jasmani.
Kesahihan diri aku sebenar kian menyinar
naluriku harap agar dapar menjadi seorang sutradara yang berjaya
tidak hanya di pentas dunia
yang penuh dengan tipudaya syaitan
termasuklah harapanku penuh
agar dapat melepasi pentas yang kekal abadi.

Chewah...saja nak feel setelah umurku menjejak ke alam 22 tahun. Terima kasih kepada sahabat-sahabatku kerna bertungkus lumus menyambut hari lahir aku di Johny's Wangsa Maju.
It was unexpected, but not extremely unexpected coz sya dah ty aku 'nak sambut kat mana?'. Then i already some instinct about this hehe...sorry =).

Birthday aku disambut bersama sahabat baikku, Nurainon Abdul Karim (14/08/2009). Sorry ainon x dpt nak celebrate birthday on time coz busy dengan midterm. Sharing is caring. hehe.

So, I agree blog yang mengatakan 'blog yang x boring ialah blog yang banyak gambar'.
Just look at the pics i upload k..



Ni kad aku n ainon dapat dalam kereta. Kad VVVVIP hehe


Kek Coklat...mmm dap nya~


Buat muka serius. Kami x tau kena pakai mahkota nanto hehe





Terima kasih kepada sahabat2 baikku:
  • Cepah
  • Imah
  • Aniz/Shoutwards
  • Nad/Mak
  • Pika
  • Lea/Ladu
  • Syu
  • Syaa AF2009
  • Kak Diana
My Rummies:
  • Cit2/Teha
  • Yambo
  • Daia

Sebagai penghargaan untuk diri sendiri, seperti biasa aku beli buku. Tajuk Buatmu Wanita karya Suzana Ghazali. Buku ni banyak tentang menerangkan hak wanita sebagai seorang anak dan isteri dari segi undang-undang dan pelaksanaan. Tapi tak habis baca lagi hehe..


Sampai di sini sahaja..=)

Salam
2.52 pm
M.Ami.

No comments: