Tuesday, April 20, 2010

Kopi Cawan Tembikar + Dark Choc

Salam.
Skg ni tgh mengidam Kopi Cawan Tembikar.
X tau la hebat nya. Tapi mai secawan~

Walau kopi paling sedap dlm cawan yg cantik
Aku tetap mencari..

Bukan yang ini..
Di mana kamu menghilang? Pergi dan terus pergi. Kembali saat aku hampir melupakanmu~

Bukan jugak yang ini..


Sturbucks. Say NO! Boikot! Intifada, Allahuakbar!

haaaa...dah jumpa.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kamu yang aku cari.
Kopi Cawan Tembikar
Biarlah orang nak kata aku ni macam orang tua, asyik nak minum ni..
aku tau x sihat, tapi sekali sekala apa salahnya. ye dak? =)

.Dark Chocolate.
.Lagi pahit, lagi sedap.
.Bagusnya kalau ada org hadiahkan choc ni.

My Fav dark choc: Ritter + Tutor Gold

Entri ini adalah makanan semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan sebarang promosi makanan. =)))

bye.
salam

No comments: